توضیحات:
ادبیات پژوهش و مبانی نظری پیشینه تحقیق و نظریه های راهبردهای فراشناختی
همراه با پیشینه داخلی و خارجی
همراه با پرسشنامه و روایی و پایایی
کاملا مناسب جهت استفاده در فصل دوم پایان نامه و روش تحقیق و سمینار و ....
یک تیر وسه نشان
درقالب word و قابل ویرایش
به همراه منابع داخلی و خارجی علمی معتبر
تعریف مفهومی
راهبردهای فراشناختی
فرایندهای فراشناختی را می توان در سه طبقه دانش، تنظیم
و تجربه شناختی درنظر گرفت. دانش شناختی، به دانش و عقاید افراد در مورد اینکه چه
عوامل و متغیرهایی، از چه راه هایی بر نتایج فعالیتهای شناختی آنها اثر می گذارند،
اشاره دارد. تنظیم شناختی، مجموعه ای از فعالیتهاست که به دانش آموزان در کنترل
یادگیری کمک می کند و تجارب شناختی، به هرنوع آگاهی شناختی یا تجارب مؤثری که با
اقدامات هوشی همراه است، مربوط می شود( فلاول، 1970، زوهر و پلید، 2008).